Forsiden Produkter MANAGEMENT INFO BASERET PÅ MULTI KANAL INDKØB

MANAGEMENT INFO BASERET PÅ MULTI KANAL INDKØB

Mange virksomheder har problemer med at få de rejsende til at følge rejsepolitikker og leverandøraftaler. Problemet kan skyldes manglende gennemsigtighed, foretrukne personlige leverandører, utilfredshed med virksomhedens udvalgte leverandør og meget mere.

Denne situation gør mange virksomheder åbne for at lade rejsende bestille rejser uden for de normale kanaler.  Dette har dog alvorlige konsekvenser for virksomheden:

  1. Vanskeligheder ved opfyldelse af leverandøraftaler
  2. ”Duty of Care”, CSR-politik og kommunikation med rejsende
  3. Ikke-anvendelig eller måske endda forkert MIS.

At være væk fra den normale arbejdsplads er nødvendig af mange grunde, og måske endda nøglen til virksomhedens udvikling og vækst. Vi tror, ​​at mange virksomheder er tilbageholdende med at måle de reelle omkostninger og tilpasse beslutningstagning, på grund af usikkerheden omkring de foreliggende data.

Menneskelige ressourcer er nok det mest værdifulde aktiv i enhver virksomhed og medarbejder væk fra deres normale arbejdsplads et enorm ressourceforbrug med megen spildtid. Vi tror på vores kombination ved at registrere møder, direkte og indirekte omkostninger via vores proces og kombineret med undersøgelser, vil tilføje målbar værdi til enhver virksomhed.

Ved at bruge vores system vil du modtage følgende oplysninger og meget mere:

  • Timer brugt væk fra den normale arbejdsplads
  • Samlet overblik over medarbejdere på en destination i tilfælde af hændelser
  • Nem rapportering til leverandører, herunder forsikring og sikkerhed
  • Ny information på forbrug direkte og indirekte baseret på virksomhedens strukturer
  • Nøgletal (KPI), der hjælper ledelsen, træffer de rigtige beslutninger.
  • Nemt at udvælge leverandører og opdatering af kvaliteten af ​​deres service.
  • Leverandørdata inklusive ændringer, annullering og serviceniveau.
  • Rejseinformation inkluderet uden for politik, direkte og indirekte omkostninger.
  • Gør konsekvenser af politikker nemme at måle og ændre.

Vi tilbyder 3 modeller:

  1. Indsamle alle rejse data, levere management information og nøgletal specificeret til din virksomheds krav og systemer.
  2. Registrere rejseoplevelse med leverandører og formålet med rejsen
  3. Brugen af vores firma APP giver dig mulighed for at øge overholdelse af politikker, bedre tilbud, besparelser og kommunikation til og mellem rejsende.

Vi kan selvfølgelig tilbyde dig alle 3 muligheder i en pakke.

Prisfastsættelsen afhænger af din aktivitet og antallet af transaktioner. I første omgang vil der være konsulentarbejde med at skabe den rigtige struktur, proces og MIS information. Herefter en mindre transaktionafgift. Vi tilbyder en række tjenester:

  • Hjælpe med at skabe den rigtige rejse- og mødepolitik
  • Støtte eller forhandle, implementere og opdatere leverandøraftaler
  • Arbejd med dine data og påpege bedre brug af dine ressourcer
  • Pege på og implementere alternative kommunikationskanaler
  • Pleje af pleje og kommunikere med dine rejsende i tilfælde af ulykker
  • Arbejd med din sikkerhed eller HR-medarbejdere for at sikre dine medarbejdere.

Vores proces:

Enhver medarbejder med et behov for at arbejde væk fra deres normale arbejdsplads vil modtage en unik rejsepostmail. I stedet for at bruge deres "normale" mail, når de køber, skal de bruge vores unikke mail. Dette omfatter alle detaljer, som en leverandør kan give fra rejseoplysninger til fakturaer eller andre oplysninger. Den rejsende vil stadig modtage deres rejse og omkostnings mails som altid og på samme tid via vores dedikerede mailboks. Via de mails vi modtager overfører vi data til vores informationssystem og bearbejder dem til din virksomheds behov.

  • AMMCONSULTING.DK © 2019
  • AMM Consulting - Præstevejen 10A - DK 3230 Græsted - telefon 30343429 Email om@ammconsulting.dk